Majlis Persandingan : Hana &Hisyam

Salam, entry sambungan dari majlis nikah yang lalu. Majlis persandingan ini di adakan di dewan auditorium MBSA, Shah Alam. Cantik tul dewan ni. Saper nak wat majlis kat sini leh la. Berbaloi-baloi.

Kali ni aku pun jadi follower Acai. Masa majlis ni juga ada kawan acai yang otai iaitu Kerul, Saiful Faiz dan Cots. Masing2 mengeluarkan skill untuk shoot dalam dewan.

Hari tu aku banyak gunakan ‘tele lens’ acai. Thanks acai. Tapi body D60 aku kena main manual jelah ‘tele’ tu. Tapi yg penting aku dapat belajar. Aku banyak jugak guna ‘kit lens’ aku. Berbeza masa ari akad nikah acai ajar aku guna ‘mata ikan’…

So layan gambar ni. Aku harapkan korang leh komen la ya. Ni lah hasil yg sekadar aku belajar ambik gambar orang kawin.

Gambar last, Acai yang sentiasa ‘cool’ dalam berkarya. Terima kasih kepada kawan2 semua.

Dari pandangan aku yang masih belajar ni dan akan terus belajar ni…ambik gambar kawin ni agak mencabar jugak sebab nak kena ‘shoot’ moment2 yg kita kena sentiasa tajamkan fokus…mana tahu kot ada ‘moment’ yg best yang tak terjangka.

Bagi aku yang mentah ni, ambik gambar kawin ni buka saje kena ambik shoot wajib (muka pengantin je)..tapi benda2 sekeliling perlu kita amati sebab semua yang ada masa majlis tu lah yang menghidupkan suasana sesuatu majlis. Korang bayangkan majlis tu tanpa tetamu dan pelbagai rencam yang boleh kita tonjolkan masa ambik gambar.Mesti kosong… (pandai je aku ni)

Nanti gambar outdoor aku up load lagi masa aku free…tarikh kat gambar tu ada gak tersilap masuk 24 hb…majlis sanding dan outdoor pada 25 Oktober 2009.

Selamat berbahagia Hana dan Hisyam……


Tinggalkan Jawapan

