Outdoor: Hana & Hisyam

Salam, entry ni sambung lagi gambar-gambar pasangan Hana & Hisyam. Dah tak banyak nak tulis dah. Kali ni gambar2 masa buat outdoor kat tasik belakang bukit SUK.

Bagi aku yang tengah belajar ni sebenarnya ‘ambik gambar’ outdoor ni lebih mudah kerana kita tak akan melibatkan ramai orang. Maksudnya tetamu2 dan kawasan ramai orang. Hanya fotografer dan subjek saje. Pengantin pun tak berapa malu nak bagi ‘pose’ yang diinginkan oleh tukang ambik gambar. Ni pandangan aku la. Tak tahu pulok pandangan ‘otai-otai’.

Masa kat outdoor ni aku diberi peluang untuk guna ‘tele lens’. Berapa ntah ukuran dia. Aku tak berapa mahir lagi tang2 ni.

Layan…deh.







Ambik gambar ‘outdoor’ ni bagi aku memang best. Tapi kawasan yang luas memerlukan imiginasi yang tinggi untuk hasilkan gambar yang baik. Nasib baik aku ikut otai2 masa belajar ni. Banyak yang aku belajar pasal ni.


Tinggalkan Jawapan

