Zakat:Blog dalam penambaikan

Salam, terlebih dahulu ingin memohon maaf kepada pembaca2 blog ini dan kawan-kawan. Buat masa ini aku sedang dalam proses menambahbaik paparan di blog aku ini.

Lagi satu bulan 12 ni adalah bulan paling sibuk dalam diari kerja aku dan kawan2 lain se’ofis’. Maklumlah masa hujung2 tahun macam ni lah orang ramai berkejar2 nak bayar ‘zakat’ kerana mungkin dah cukup haul, cukup dah harta nak bayar, atau dah semput2 dah masa.

Bagi aku yang ada kat bahagian pemasaran ni lagi2 nak kena buat last persiapan menghadapi gelombang pembayar2 yang akan datang ke kaunter zakat, pembayar internet banking, pembayar potongan gaji, pembayar melalui macam2 cara lagi muslim yang akan melunaskan zakat mereka.

Aku dan kakitangan zakat yang lain biasanya bulan 12 ni wajib bekerja 7 hari seminggu dalam waktu2 macam ni. Bila 28,29 dan 31 disember biasanya kami akan kerja sampai jam 9.00 malam dan mungkin ada kaunter yang lebih dari tu jika ramai yang datang membayar.

Jadi kepada sesiapa yang ada kat luar tu cepat2 lah datang bayar zakat. Jangan last minit baru nak muncul kat depan pintu. Satu lagi bulan 12 ni kami banyak cenderahati nak bagi kat pembayar.

Aku bertugas kat kaunter puchong. Saper2 nak jumpa sifu acai kena la gi kat kaunter kajang. Selamat berzakat.

Ada gak sikit gambar dalam proses upgrade level belajar ngan acai. Nanti blog makin baik aku akan uploadkan lebih banyak gambar. Layannn dan terima kasih kepada yang layan blog aku ni.

Gambar kategori family potraitureyang aku belajar ambik. Wan Noor dan Mufid Mikail

Kepada kawan2 aku yang nak ambik gambar free family potraiture mereka bolehlah aku tolong ambikkan. Makin banyak aku ambik gambar makin banyak aku belajar.


2 thoughts on “Zakat:Blog dalam penambaikan

  1. betul tu..lg byk kita ambik gambar, makin byk kita belajar & makin byk ilmu kita dpt & makin rase x pandai huhuhu..betul x..? aku suke sgt gambar ni..besh siut..dh semakin advance ni, cume kalau dpt ‘sharp’kan lagi subjek tu..kipidup bro..

  2. Salam Zenn, tQ x de apa la gambar tu…aku pun tiru gaya yg kat ko punya gambar jugak..cuma lain subjek je..hee..heee…ko pun dah makin naik levelnya..BELAJAR TETAP BELAJAR kan???

    Teringin nak tengok gambar ko wat outdoor kat stesen keteapi..mesti klasik gilerr…

Tinggalkan Jawapan

