Family Potraiture: Hatta’s Family Part 2

Salam, alhamdulillah berlalu sudah tahun 2009. Kini 2010 memulakan tirainya. Muncul bermacam agenda, perancangan dan azam baru di setiap lubuk hati setiap orang.

Dan aku dan sahabat2 di ofis sudah terlepas dari waktu paling sibuk dalam tugasan kami dalam setahun. Iaitu bulan Disember pada setiap tahun. Dan 12 itulah yang memuat kami semua tak menang tangan melayan kunjungan pembayar2 zakat dari seluruh Selangor dan ada juga dari zon wilayah yang berpusu-pusu ke kaunter LZS. Alhamdulillah kutipan tahun ini masih meningkat menandakan semakin ramai yang telah dan tahu akan kewajipan membayar zakat harta.

Dan aku pun baru sempat up load gambar family Hatta dalam waktu tempoh bertenang kami. Hatta pun antara kakitangan yang agak sibuk juga pada bulan 12 yang lalu. Tapi masih lagi sempat merakam detik2 ceria keluarga beliau.

Ok layan dulu gambar2 yang telah diklik….

<a href="https://zakuanhasan.files.wordpress.com/2010/01/16.jpg"&gt;

Si kecik Darwisya…yang mula2 ambik gambar susah nak senyum..baru bangun tidur. Tapi tetap cute macam umminya dan ayahnya…

Tapi dah biasa dengan kamera dia okey gak…ayah dan umminya pun suka buat dia senyum…

Terima kasih Hatta, Ieja dan Darwisya kerana bagi posing yang menarik untuk aku klik gambar. Sabar deh… tunggu album korang siap. Nanti aku nak suruh korang pilih gambar yang mana yang nak buat saiz besar 8R.

Dan untuk kawan2 yang berminat untuk merakam detik2 macam ni..atau kat rumah korang ke..bolehlah hubungi aku.

Aku yang masih belajar ambik gambar….


2 thoughts on “Family Potraiture: Hatta’s Family Part 2

  1. salam awe…alhamdulillah kutipan melebihi sasaran..cabaran 2010 pasti lebih hebat dan lebih hebat juga cabaran utk phothograper yang hebat macam demo…(siap berpeluh2,menirap,terkangkang masa snap gambar..hahaha)…
    thanks a lot awe…cantek tertarik memang da’ boom gambar2 tu…bila dah print out nanti pastikan da’ boom dia malatopp…
    kawan2 yang lain..ape lagi…rugi tak ambik gambor dgn awe pada harga yang sgt berpatutan..esok bila awe dah glamer, tak de dah dpt rege macm ni…
    mamiya, nurui n danish?…hehehe

    1. Haa..haaa siap terkangkang tu..mana ada Hatta. Korang yang kena meniarap ya tak?? Kalu tak mana nak dapat moment2 canteekk…

      Aku masih belajar lagi la Ta. Thanks sidi jadi client pertama aku..hissh..hisss aku masih lagi selsema…

Tinggalkan Jawapan

