Tips untuk anak, ibu dan bapa

teaser Akram, Shira dan Asyraf Di Putrajaya🙂

Salam, gambar permulaan Akram’s Family yang merupakan sahabat lama sekolah aku dulu. Orang kata dunia ni kecik je. Tahu2 jodoh si Akram ni ngan staf kat satu jabatan ngan aku jugak. Terkejut jugak la Shira bila mula2 aku tengok gambar Akram kat HP dia sebelum diaorang kawin dan aku cakap aku kenal si Akram ni. Dan itulah yang di katakan takdir.

Dan mereka berdua dah berkahwin dan telah dikurniakan seorang anak yang memang cute macam mereka berdua ni. Putih melepak anak diaorang ni.

Selain menulis tentang cerita2 ambik gambar entry aku lepas ni juga akan selitkan tips2 yang mungkin boleh menjadi manafaat untuk ibu bapa, bakal ibu bapa dan yang akan menjadi ibu bapa. Semoga dengan sedikit perkongsian ilmu2 keibubapaan ini akan melahirkan lebih ramai keluarga yang bahagia dunia dan akhirat.

Dan harapan aku entry aku ni bukan sekadar memaparkan gambar2 detik ceria gambar2 yang diambik tetapi insyallah aku akan memuatkan tips yang berguna.

Tunggu entry penuh gambar Akram’ Family.

Nota: hari ni aku dapat bayaran pertama untuk job aku untuk album family potraiture. Terima kasih kepada sahabat aku En Hatta. Moga Album tersebut akan menjadi satu kenangan terindah family ko. Moga korang satu keluarga sentiasa berbahagia. Nanti dah tambah anak leh la ambik gambar lagi…hee..hee


4 thoughts on “Tips untuk anak, ibu dan bapa

  1. cantik la abg wan… panas-panas pun tak rugi n tak menyesal… hehehe… tak rugi asyraaf posing bebanyak… balik dari tangkap gambar tu dia tido 3 jam tanpa bergerak… hehehe… tak sabar nak tengok yang lain pulak n tak sabar nak tunggu album siap cam abg hatta tu…🙂 terima kasih ye…

    1. Salam Shira. Thanks sebab sudi gak berposing w’pun masa tu matahari dah start nak naik. Asyraaf pun mood baik sebab baru banun tidur…nanti abg upload entry penuh lepas ni. Ngan sibuk ngan perancangan startegik jabatan kita minggu ni…

    1. Mana ada terbaik sensei, ni pun hasil nukilan idea dan yang sensei bagi tunjuk ajar. terima kasih sensei bagi cadangan tempat ni. Tetap tak puas hati lagi ni. Bila la nak angkat body baru n lens ni…moga cepat2 la ada rezeki lebih dari syarikat nak bagi kan acaii??

      Jangan lupa aku insyallah jadi nak gi Taiping ngan sensei nanti bulan Mei…tumpang belajar…

Tinggalkan Jawapan

