Outdoor : Isma & Halim Pulau Carey

Salam. Hari semangat sikit nak up load balik gambar yang dah lama terperap kat gallery. Pasangan pengantin pun dah selamat buat kenduri kat kedua-kedua belah pihak. Dah lepas satu pengalaman yang amat bermakna dalam hidup. Iaitu pengantin kena jadi ‘event manager’. Semua ni akan dilalui oleh semua bakal pengantin tak kira kecil atau besar majlis mereka nanti. Semua perlu perancangan yang baik.

Majlis walimatulurus ini sebenarnya ‘perlu’ buat ikut kemampuan. Sebab hari bahagia ini perlu diwar-warkan supaya semua orang terdekat tahu kita dah bergelar suami isteri. Takut juga timbul fitnah. Sekali lagi majlis walimatul urus ini perlu dibuat ikut kemampuan bukan ikut cakap orang. Betul tak?

Ok layan sikit gambar sahabat seofis aku dan sepasukan bola sepak aku dulu En Halim dan Pn Isma. Aku doakan korang nanti dapat anak kembar sorang laki sorang pompuan. Boleh cipta sejarah kawan-kawan kita insyallah. Teruskan usaha. Gambar ni diambil di tepi laut Pulau carey, Banting. Masa ni aku follow acaii sensei punya job.












Nota: Musim cuti sekolah pun dah hampir menjelma. Masa ni kawan-kawan fotografer pun dah makin sibuk tengah bersiap-sedia dengan ‘gear’ yang bebas dari sebarang kerosakan dan tengah memerah idea untuk menghasilkan gambar-gambar yang ‘the best’ untuk ‘client’ masing-masing. Moga kawan-kawan photog berada dalam kesihatan yang berpanjangan. Kerana sihat itu penting untuk stamina ambil gambar nanti. Kepada yang minat nak ambik gambar ngan aku bolehlah korang hubungi aku melalui email di awemerahmerah@yahoo.com atau contact number 019-388 0575. Ok selamat pengantin baru kepada bakal-bakal pengantin.


4 thoughts on “Outdoor : Isma & Halim Pulau Carey

  1. Salam,

    Wah makin mantop… Dah nampak perbezaan dari segi amik gambau. Cuma teknik editing kena adjust lagi… hehehe pandai je aku nak ajau ko ek. Anyway, thanks!

    1. Salam sifu, mekasih masuk sini n bagi komen membina. Sifu acaii banyak ajar. Talak kedekut itu sifuu. Aku je yg malas nak belajar…he..heee..

      Ko nyer majlis nanti jgn lupo jemput aku skali. Aku datang nak makan nasi minyak je..kee…keee

Tinggalkan Jawapan

