Potrait Kampung Orang Asli

Salam. Minggu ni aku terajin sikit meng’up load’ aku punya blog. Maklumlah suasana kat ofis masih lagi tenang setenang berada di tepi bendang padi. Makna aku tak de sibuk sangat lagi lah tu. Lagipun minggu depan aku bercuti. Mengalahkan orang cina yang nak beraya. Yihaaa…dah lama aku tak balik kampung. Aku dah terbayang aku balik mesti terjun kat air terjun Jeram Linang, makan ikan bakar kat Tok Bali, makan keropok lekor puas-puas kat Losong dan macam-macam lagi aku dah terbayang ni. Jadi minggu depan aku nak lapangkan kepala aku. Nak bagi ‘fresh’ balik untuk aku bekerja dengan semangat baru nanti. Ye ke?…hee..heee

Layan dulu sikit gambar potrait yang aku ambil kat perkampungan Orang Asli di Kerling Kuala Kubu Baru sebelum raya tahun lalu. Lama tu. Aku dah ubah sikit tema blog aku bagi gambar nampak besar sikit. Layan.

Selamat bercuti semua. Tunggu gambar-gambar aku sepanjang 8 hari aku berada kat Kelantan & Terengganu. banyak dah tempat dalam kepala aku nak shoot gambar ‘travel shoot’. Wassalam.


6 thoughts on “Potrait Kampung Orang Asli

Tinggalkan Jawapan

