Perbarisan Maulidurasul Part 1

Salam, dipaparkan sedikit gambar-gambar kontijen LZS sempena perbarisan Sambutan Maulidurasul peringkat negeri Selangor yang pada 15 Febuari 2011 yang lalu. Aku ditugaskan menggantikan photografer ofis untuk klik gambar-gambar kontijen LZS hari tu. Kalau sifuu aku ada sama lagi best rasanya. Berbekalkan lens tele n wide ofis disarungkan ke body cabuk aku. Aku cuba yang terbaik. Terima kasih juga buat aku nyer CEO yang banyak membantu menyusun ‘pose’ buat ahli-ahli kontijen. CEO aku pun rupanya berbakat besar dalam bidang fotografer ni. Boleh la lepas ni ‘hint‘ dia supaya body D70 ofis tu di ‘upgrade’ sikit. Hee..heee.

Sedikit gambar-gambar rencam.


seawal jam 7.00 pagi aku dah sampai stadium mini Shah Alam


Komanderrr…

Sikit lagi gambar-gambar candid pasukan-pasukan lain.


Juri mengira markah…banyak aku ambik gambar juri ni. Bodek-bodek….


Cikgu sekolah mana ni?🙂


Pasukan Pak Arab kacukan melayu….


Anak-anak pak arab..hee..hee


Belum berarak dah tertidur…

Ok. Tunggu part 2 gambar berarak sambil berselawat….

Enjoy it’s.


3 thoughts on “Perbarisan Maulidurasul Part 1

  1. seronok dapat ikut serta dalam perarakan besar-besaran macamni. terasa nuansa ketenangan dan keberkatan.

    tengok gambar orang tulis khat tu tiba2 rindu pulak nak belajar tulis khat semula=)

Tinggalkan Jawapan

