Akad Nikah:Fadzil & Siti Noraini, Ampang

Salam, agak lambat juga aku nak up load gambar-gambar minggu sudah. Aku sekarang tengah menyibukkan diri dalam sukan kat ofis. Bulan April ni aku kena main bola untuk ofis di dua kejohanan, satu kat Bangi dan satu lagi kat Melaka hujung bulan ni. Selain minat gila ngan kerja mengambil gambar aku ni hantu bola jugak walupun aku tak berapa pandai main tapi orang cakap ‘minat akan mengatasi segalanya”. Doakan pasukan aku berjaya tahun ni.

Entry kali ni adalah gambar-gambar sepanjang majlis akad nikah Fadzil dan Siti Noraini kat Taman Cempaka, Ampang. Fadzil dan Siti ni rumah diaorang dekat je. Jarang aku jumpa pasangan pengantin kat bandar-bandar ni kawin dengan orang dekat-dekat. Tambah-tambah satu kawasan perumahan. Sedikit gambar untuk tatapan pasangan sejoli dan kaum-keluarga serta kawan-kawan pada hari akad nikah.

siti1

siti2

siti3

siti4

siti6

siti5

siti13 copy

siti7

siti19 copy

siti22

siti21 copy

siti24 copy

siti27

siti37

Imam nikah pada hari tu memang santai je. Khutbah nikah pun sederhana je. Yang paling best pasal imam ni ialah dia siap leh bagi arahan kat pengantin lagi untuk bagi pose depan kamera. Siap-suruh ulang-ulang lagi masa pengantin lelaki nak sarung cincin dan sain borang nikah hari tu. Lupa pulak aku nama imam ni. Terima kasih bebanyak Mam!!

siti35

siti39

siti40

siti28 copy

siti41

siti43 copy

siti42 copy

siti44

siti29

siti8

siti9

siti52

siti51 copy

siti53

Selamat pengantin baru kepada Fadzil dan Siti Noraini yang telah bergelar suami isteri. Moga ikatan yang telah diikatkan terus kukut dan erat sampai ke akhirat. Amin. Tunggu entry Majlis Bersanding pulak. Tak lupa keluarga Siti yang peramah dan menyenangkan.


2 thoughts on “Akad Nikah:Fadzil & Siti Noraini, Ampang

  1. Terima Kasih Kepada En Zakuan kerana Memberi tunjuk ajar kepada kami untuk memberi pose2 yang cool dan menarik pada majlis perkhawinan kami.
    Gambar-gambar dalam ni semuanyer Cantik-Cantik🙂

Tinggalkan Jawapan

