Kenapa Perlu Upah Wedding Photographer

Salam, kali ni saje je entry pasal tajuk kat atas tu. Aku pun ‘blur’ jugak bila ada orang tanya kenapa perlu ‘hired’ photographer untuk ambik gambar kawin korang. Bagi aku ada banyak jawapan yang boleh jadi jawapan. Dan tajuk ni dah banyak kali keluar di blog-blog otai-otai wedding photographer.

DSC_6697
Gambar sebelum dibuat editing

DSC_6696 copy
Teaser Majlis Bertandang Pie dan Tikah: Sijangkang (gambar selepas editing)

Korang lihat gambar kat atas dan korang akan ada jawapan kenapa?. Dan juga korang boleh merujuk gambar-gambar kat blog-blog wedding photog yang lain. Sebab kami memang bekerja untuk jadikan hari bersejarah anda satu kenangan yang kekal sampai anak anda besar dan boleh tatap gambar-gambar ni.

Nota: Untuk tempahan atau pertanyaan perkhidmatan wedding photography korang boleh email ke awemerahmerah@yahoo.com atau mesej kat kat FB aku zakuanawe atau boleh call terus no telefon aku 019-388 0575. Terima kasih kepada ‘client-client’ yang memberi kepercayaan kepada aku untuk merakam detik bersejarah korang.


Tinggalkan Jawapan

