Majlis Perkahwinan Hafiz + Saiyidah

Pagi tadi semasa dalam perjalanan ke tempat kerja macam biasa aku layan Sinar Fm. Pagi tadi selain SY, KE dan Kerel ada tetamu jemputan Dr Fadhilah Kamsah. Pagi tadi diaorang berbincang soal kerenah bos di tempat kerja. Bermacam-macam cerita pasal bos. Peratus tertinggi ramai yang menceritakan kebanyakan bos bersikap pemarah, suka mengarah dan macam-macam. Semuanya banyak yang negetif.

Apa yang menarik dan dapat aku ambil pengajaran dari Dr Fadilah Kamsah pagi tadi ialah hasil kajian yang telah dibuat hanya 1% dari pekerja yang mendoakan supaya bos mereka menjadi seorang yang positif, penyanyang, baik dan lai-lain. Hanya 1%. Aku pun rasa aku tak termasuk dalam peratus 1% tersebut. Moga lepas ni kita menjadi orang yang lebih positif kat orang lain termasuk bos aku dan kawan-kawan di tempat kerja. Dr Fadilah bagitahu lagi. Jika kita inginkan sayang, sayang yang datang kepada kita. Kita inginkan kebencian, kebencian yang datang kepada kita. sama-sama kita iktibarkan.

Gambar tatapan pasangan pengantin lelaki Hafiz dari Sungai Besar, Selangor bertemu jodoh dengan orang pantai timur Saiyidah dari Kota Bharu, Kelantan.





















Terima kasih keluarga pengantin yang memberi layanan baik sepanjang majlis berlangsung. Kaum keluarga pun semua ramah-ramah belaka. lagipun Saiyidah ni anak sulung. Jadi majlis pun agak ramai sedara jauh datang. Tahniah buat korang.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s