Majlis Akad Nikah Wahidah + Izmeer : Banting

Bismillahirahmanirahim,

Kat depan pejabat aku ada projek pembinaan bangunan. Aku tengok pekerja kat situ bekerja dalam cuaca yang agak memeritkan. Tabah mereka mencari sesuap rezeki. Sekarang ni cuaca kat luar memang panas. Alhamdulillah aku kerja tempat berhawa dingin. Syukur Ya Allah. Begitulah lumrah kehidupan. Walaupun kita rasa susah ada lagi orang yang lebih susah dari kita. Jadi bila kita senang lihat yang di atas dan bila kita susah lihat yang lebih bawah. Allah Maha Adil.

Sedikit gambar untuk tatapan majlis akad nikah pasangan Wahidah dan Izmeer yang berlangsung di Kg Cantek, Banting. Kali pertama aku sampai kat sini. Nice family dan Wahidah ni adalah sama tempat kerja dengan aku cuma dia bertugas di Banting.

















Wahidah sempat memberikan beberapa pose sebelum majlis akad nikah yang berlangsung selepas waktu asar. Ok juga buat majlis nikah waktu petang. Semua persediaan pelamin direka oleh pak cik Wahidah sendiri. Kreatif sungguh orang lelaki rupanya.






























Tinggalkan Jawapan

