Majlis Akad Nikah : Fazliana + Din, Klang

Bismillahirahmanirahim,

Entry kali ni adalah majlis akad nikah pasangan di Taman Maznah, Klang. Tempat yang ada sejarah dalam hidup aku. Kisah seorang sahabat aku iaitu arwah Norzi Ayu yang meninggal dibunuh gara-gara cemburu dan cinta.Korang boleh scroll blog aku di bawah tajuk ‘Qada dan Qadar Kehidupan’. Terima kasih kat sahabat photog aku Dak Man yang memberi kepercayaan kat aku ‘shoot’ majlis akad nikah dan majlis malam berinai pasangan ini.

Sekarang sebelum acara akad nikah dijalankan, imam memaklumkan di Selangor sekarang jurunikah perlu memberikan sedikit tazkirah bukan sahaja untuk pengantin dengar tetapi untuk tetamu yang hadir sekali. Bagi aku bagus juga ada tazkirah sebegini tetapi tidak perlu terlalu lama sangat kot. Dapatlah juga pahala menghadiri majlis ilmu. Jadi kepada bakal pengantin khususnya di Klang perlulah bersedia untuk mendengar tazkirah dari jurunikah anda. Jangan tertidur pula nanti.

Dua, tiga, empat keping gambar untuk tatapan.




















Tahniah buat kedua-dua pasangan yang sudah berjaya membuat ‘syaitan’ cemburu dengan ikatan yang telah dibina. Aminnn.


Tinggalkan Jawapan

