Reception Fansuri + Nurija : Rawang

Bismillahiramanirahim.

Majlis kenduri kawin ni biasanya akan meriah dan nampak gempak jika ramai tetamu yang bertandang. Masa ni lah semua dapat jumpa sedara dari jauh dan juga yang dekat. Masa ni juga macam-macam cerita keluar. Ada cerita politik, cerita pasal anak-anak, cerita pasal bisnes dan ada juga yang mungkin bertemu jodoh di majlis kenduri. Jadi kalau korang dapat jemputan ke kenduri kawin ringan-ringankan kaki ke tempat kenduri. Dapat pahala dan bila sampai sana jangan pula dok gosip pasal pelamin la, pengantin punya solekan la dan bla..bla..bla. Hee..hee. Lebih baik kita doakan pasangan bahagia hingga akhir hayat.

Catatan gambar-gambar majlis reception pasangan Fansuri dan Nurija di Rawang. Sanak-saudara dan kawan-kawan ada yang datang sejauh dari Kedah. Fansuri ni pun ramai orang duk cakap ada iras-iras Zizan Raja Lawak. Masa aku pergik kedai nak print album pun budak kedai tu cakap “ni Zizan ke?”.aku jawab tak ni adik dia. Sampai macam tu sekali pengaruh si Zizan ni. Apapun selamat menatap detik-detik majlis ni. Sama-sama doakan pengantin ni hidup bahagia ke akhir hayat. Dapat anak-anak yang comel-comel.

124356789101213141516161718201921222324252627282930313234373835363941404445464243Sesi outdoor di Rawang kali ni pengantin bawa aku ke satu tempat dekat padang golf. Terdapat barisan pokok-pokok besar di tepi jalan menghala ke kelab golf. Memang cantik dan cuaca pula sejuk-sejuk selepasa hujan lebat turun sebelumnya. Alhamdulillah hujan reda sebelum hari beransur gelap. Warna pokok, batang pokok tumbang, rumput hijau dan baju putih pengantin memang satu kombinasi warna alam. Terima kasih pengantin tunjukkan aku tempat ni.
47485049515253545755


2 thoughts on “Reception Fansuri + Nurija : Rawang

  1. Terbaiklah awe, dah nampak peningkatan banyak ni:)
    Awe, saturation rendahkan lagi skit. Compo, direction semua dah cun.
    Keep it up awe!!

    1. Salam Sensei, ni belum gear baru ni. Terima kasih utk ko jugak yg banyak menurunkan ilmu. Saturation tu nnt aku rendahkan lagi. Hujung minggu ni kat ne?..free ni. lama tangan x memetik punat. nak ikut.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s