Citer Open House

Bismillahirahmanirahim,

Sekarang ni musim open house. Saper yang lambat buat puasa 6 memang masa ni mencabar hawa nafsu makan. Dah berapa kali aku terpaksa delay hari puasa. Memenuhi undangan katanya padahal boleh je puasa. Besar fadhilatnya tu. Aku pun x sempat nak taip panjang-panjang sebab ni nak kena jadi penyambut tetamu majlis open house pejabat pula hari ni. Korang layan le gambar-gambar persandingan Ain dan Faizal ni. Sekarang ni style bunga besar-besar punya pelamin. Cantik dan kreatif betul orang yang buat pelamin ni. Ini banyak membantu photografer macam kitaorang ni. Terima kasih banyak kat mak andam dan butik pengantin tau.

ZHP_6584ZHP_6575ZHP_6570ZHP_6590ZHP_6607ZHP_6614ZHP_6693ZHP_6813ZHP_6772ZHP_6857ZHP_6878ZHP_6889ZHP_6891ZHP_6904ZHP_6906ZHP_6908ZHP_6943ZHP_7084ZHP_7110ZHP_7130ZHP_7171ZHP_7189ZHP_7194ZHP_7197ZHP_7204ZHP_7223ZHP_7227ZHP_7243ZHP_7265ZHP_7252ZHP_7255ZHP_7268ZHP_7276ZHP_7286

Ada banyak lagi gambar untuk bertandang nanti. Selamat habiskan puasa 6 pada yang masih berbaki tu.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s